سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیسه زباله آرون

مشخصات کیسه زباله آرون :

 

– مقاومت بالا

 

– در 3 سایز مختلف

 

– مناسب آشپزخانه ها

 

کیسه زباله آرون

 

کیسه سطل زباله ، کیسه زباله (انگلیسی انگلیسی) ، کیسه زباله ، سطل آشغال ، کیسه زباله (انگلیسی آمریکایی) یا کیسه زباله کیسه یکبار مصرف است که برای داشتن مواد زائد جامد استفاده می شود. این کیسه ها برای صفحات انداختن درون ظروف زباله مفید هستند تا از پوشانده شدن داخل مخزن در مواد زائد جلوگیری کنند. اکثر کیف های امروزی از پلاستیک ساخته شده اند و به طور معمول دارای رنگ های سیاه ، سفید یا سبز هستند.

 

کیسه های پلاستیکی یک روش مناسب و بهداشتی برای حمل و نقل زباله است و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. کیسه های زباله پلاستیکی نسبتاً سبک هستند و مخصوصاً برای زباله های نامرتب یا مرطوب بسیار مفید هستند ، همانطور که معمولاً در مورد زباله های غذا اتفاق می افتد و همچنین برای بسته بندی زباله ها برای به حداقل رساندن بوی آنها مفید است. از کیسه های پلاستیکی اغلب برای آستر بستر یا سطل زباله یا سطل زباله استفاده می شود. این امر به منظور جلوگیری از تماس کانتینر با زباله ، بهداشتی بودن کانتینر است. بعد از اینکه کیسه درون ظرف پر از بستر شد ، می توان کیسه را از لبه های آن بیرون کشید ، بسته و با حداقل تماس با مواد زائد گره زد.

 

این اختراع که در سال 1950 ایجاد شده است ، می تواند به کانادایی ها هری واسیلیک ، لری هانسن و فرانک پلامپ نسبت داده شود. در یک ویژه برنامه تلویزیونی CBC ، کیسه های زباله سبز (اولین کیسه های سطل زباله در کانادا) در میان 50 اختراع برتر کانادا در جایگاه 36 ام قرار گرفتند. کیسه های پلاستیکی سیاه (اولین کیسه های سطل زباله در ایالات متحده) ، در سال 1950 به عنوان کیسه های مهر و موم شده ستاره ای نیز معرفی می شوند. کیسه هایی که صاف بسته شده اند در دهه 1960 ظاهر شدند. بین سالهای 1962 و 1964 ، کیسه های سطل سفید معرفی می شوند. 2 لایه (Heavy Duty) در سال 1970 و 3 لایه (همچنین Heavy Duty) در سال 1979 معرفی می شوند.

 

کیسه های پلاستیکی را می توان با محتوای آنها در امکانات مناسب برای تبدیل اتلاف به انرژی سوزاند. آنها در دفن زباله های بهداشتی پایدار و خوش خیم هستند. برخی از آنها در شرایط مشخص تخریب پذیر هستند.

 

شرح

کیسه های پلاستیکی زباله یا زباله در بسیاری از فروشگاه ها در بسته بندی یا رول های چند ده کیسه ای به تعداد مختلف خریداری می شوند. گره های پیچشی سیم برای بسته شدن کیسه یک بار پر می شوند. ضخامت های متفاوتی معمولاً ساخته می شوند - کیسه های ضخیم تر برای کاربردهای سنگین مانند ضایعات ساختمانی یا برای مقاومت در برابر فشرده شدن در طی فرآیند بازیافت استفاده می شوند. در اواسط دهه 1990 کیسه های سطل زباله ای برای بند بستن معرفی شدند. بعضی از کیف ها دسته هایی دارند که ممکن است بسته شوند یا سوراخ هایی از طریق آنها می توان گردن کیف را بیرون کشید. معمولاً ، پلاستیک مورد استفاده برای ساخت کیسه های سطل ، LDPE نسبتاً نرم و انعطاف پذیر (پلی اتیلن با چگالی کم) یا برای استحکام ، LLDPE (پلی اتیلن خطی با چگالی کم) یا HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا) است که گاهی اوقات استفاده می شود.

 

کیسه های پلاستیکی زیست تخریب پذیر

 

کیسه های زباله ساخته شده از پلاستیک های زیستی و سایر پلاستیک های زیست تخریب پذیر

 

یک کیسه سطل ساخته شده برای مقاومت در برابر حیوانات موذی. انگلستان

کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه زیست اکسو همان استحکام پلاستیک معمولی را دارند و هزینه بسیار کمی نیز دارند. اگر وارد محیط باز شوند ، سپس تخریب زیستی می کنند ، اما اگر در طول عمر مفید جمع آوری شوند ، می توانند بازیافت شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در عمق محل دفن زباله تخریب نشده و متان تولید نمی کنند. پلاستیک قابل تجزیه زیست اکسو در کمپوست "windrow" با دمای پایین به سرعت تخریب نمی شود ، اما برای کمپوست "درون رگ" در دمای بالاتر مورد نیاز مقررات محصولات جانبی حیوان مناسب است. پلاستیک اکسو زیست تخریب پذیر توسط همان باکتری ها و قارچ ها ، که مواد طبیعی مانند شاخه ها و برگ ها را مانند مواد لیگنوسلولزیک به زیست توده سلول تبدیل می کند ، بصورت زیستی جذب می شود. پلاستیک زیست تخریب پذیر اکسو به گونه ای طراحی شده است که ابتدا با فرایندی که شامل اکسیداسیون عکس و اکسیداسیون حرارتی باشد ، تخریب می شود ، بنابراین می تواند در تاریکی تخریب شود. کد شناسایی رزین 7 در پلاستیک های زیست تخریب پذیر قابل استفاده است.

 

طناب کشی و انعطاف پذیری

در سال 1984 ، کیسه های زباله طناب دار برای اولین بار قبل از GLAD  ظاهر شد و Hefty  آنها را معرفی کرد. در آگوست 2001 ، Hefty کیسه های زباله را با یک طناب باریک معرفی کرد که برای کشیده شدن در اطراف لبه سطل زباله و ماندن در جای خود طراحی شده است. در ژوئیه 2004 ، ForceFlex ، کیسه های زباله پلاستیکی انعطاف پذیر ، توسط GLAD  (به دنبال آن برند Hefty"s Ultra Flex در سپتامبر) معرفی شد.

 

کیسه های زباله پلاستیکی چیست؟

کیسه های زباله پلاستیکی نسبتاً سبک هستند و مخصوصاً برای زباله های نامرتب یا مرطوب بسیار مفید هستند ، همانطور که معمولاً در مورد زباله های غذا اتفاق می افتد و همچنین برای بسته بندی زباله ها برای به حداقل رساندن بوی آنها مفید است. از کیسه های پلاستیکی اغلب برای آستر بستر یا سطل زباله یا سطل زباله استفاده می شود.

 

کیسه های زباله سیاه چیست؟

کیسه های زباله سیاه به پنهان کردن آنچه در کیف شماست کمک خوبی با قوطی های فولاد ضد زنگ می کند. رنگ نیز قیمت را تعیین می کند. کیسه های زباله سیاه کمترین هزینه را دارند زیرا می توان آنها را با بیشترین قابل بازیافت تهیه کرد (به عنوان مثال کیسه های زباله سیاه ما با بیش از 90? مواد بازیافتی ساخته می شوند). بعدی سفید و سپس شفاف می آید.

 

با کیسه زباله چه کار می کنید؟

برای متصدیان بار ، میزبانان و کارگران آشپزخانه ، کیسه های زباله دشوارترین منبع برای بدست آوردن بود. با پر کردن یک کیسه زباله (که در این متن کیسه صاف کننده نامیده می شود) با آب ، و پرتاب آن بر روی شانه نجات ، می توان به یک نجات خودکار دست کمک کرد. این مثال از ویکی پدیا است و ممکن است تحت مجوز CC BY-SA مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

 

کیسه های زباله از چه ساخته شده اند؟

این کیسه ها برای صفحات انداختن درون ظرفهای زباله مفید هستند تا از پوشانده شدن داخل ظرف در مواد زائد جلوگیری کنند. این روزها بیشتر کیف ها از پلاستیک ساخته شده اند و به طور معمول رنگ آنها سیاه است.