سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نایلون شیرینگ

تعریف نایلون شیرینگ 

نایلون یک نام عمومی برای خانواده ای از پلیمرهای مصنوعی متشکل از پلی آمیدها است (واحدهای تکرار شونده که توسط پیوندهای آمید به هم پیوند خورده اند). نایلون یک حرارت مانند ابریشم است ، که به طور کلی از نفت ساخته می شود ، که می تواند ذوب شود و به الیاف ، فیلمها یا اشکال تبدیل شود. : 2 پلیمرهای نایلونی را می توان با طیف گسترده ای از مواد افزودنی مخلوط کرد تا تغییرات مختلفی در خصوصیات حاصل شود. پلیمرهای نایلونی کاربردهای تجاری قابل توجهی در پارچه و الیاف (پوشاک ، کف و آرماتور لاستیکی) ، در اشکال (قطعات قالب گیری شده برای ماشین ها ، تجهیزات الکتریکی و غیره) و فیلم ها (بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی) پیدا کرده اند.

 

نایلون شیرینگ جهت بسته بندی طیف گسترده ای از محصولات ، در صنایع بسته بندی شناخته می شود محصولات این شرکت در این نوع منحصرد به فرد بوده و با توجه به تولید روزانه 20 تن از این محصول حجم قابل ملاحظه ای از تولیدات را شامل می شود .

مام اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی

 

نایلون شیرینک ، باعث می شود محصول بسته بندی شده حالت شکیل تری به خود گرفته و چینش محصول را آسان تر می کند . هم چنین باعث جلوگیری از نشستن گرد و غبار بر روی محصول شما می گردد .

نایلون شیرینک می تواند به صورت تک لا و یا 2 لا (تونلی) تولید شود .

 

نایلون شیرینگ

 

نایلون برای اولین بار در سال 1938 به صورت تجاری در مسواک مایل به نایلون استفاده شد ، [5] [14] مشهورتر در جوراب های زنانه یا "نایلون" بود که در نمایشگاه جهانی نیویورک 1939 به نمایش درآمد و اولین بار در سال 1940 به صورت تجاری فروخته شد [15] پس از آن آنها با فروش 64 میلیون جفت در اولین سال حضور در بازار ، به یک موفقیت تجاری فوری تبدیل شدند. در طول جنگ جهانی دوم ، تقریباً تمام تولیدات نایلون به ارتش منتقل شد تا در چتر نجات و طناب چتر استفاده شود. استفاده از نایلون و سایر پلاستیک های زمان جنگ بازار مواد جدید را بسیار افزایش داد

نایلون شیرینگ چیست؟

نایلون شیرینگ در نوع یک و دو لایه تولید میشود که همانند سایر پوشش ها هر چه تعداد لایه های آن افزایش می یابد کیفیت آن نیز بالاتر میرود. ضخامت نایلون شیرینگ متفاوت است و از 30 تا 400 میکرون میباشد. عرض آن نیز از 10 سانت تا 4 متر میتواند تغییر کند.

 

اگر مشتری به نایلون شیرینگ رنگی احتیاج داشته باشد میتواند این پوشش را در رنگ بندی های متنوع و گوناگون سفارش دهد.نایلون شیرینگ قیمت زیادی ندارد و همین موضوع باعث شده تا تمامی صنایع کوچک تا بزرگ از این نوع پوشش به راحتی و با پرداخت مبلغ اندکی استفاده کنند. نایلون شیرینگ را میتوان به صورت پالتی و در ابعاد بزرگ نیز برای بسته بندی کالا استفاده نمود. البته برای استفاده پالتی از نایلون شیرینگ باید چند لایه از آن دور کالا پیچیده شود تا از قدرت بالایی در برابر ضربه برخوردار باشد.

 

انواع نایلون شیرینگ

انواع نایلون شیرینگ وجود دارد که برخی از آنها برای بسته بندی محصولات غذایی و برخی دیگر برای بسته محصولات تولید شده در کارخانجات تولیدی مناسب میباشد. انواع نایلون شیرینگ که برای بسته بندی محصولات تولید شده در کارخانجات استفاده میشود از ضخامت بالاتری برخوردار هستند و میتوانند محافظت بیشتری را از محصولات انجام دهند. انواع نایلون شیرینگ را میتوانید از شرکت ناب پلاستیک یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش نایلون های مناسب برای بسته بندی تهیه نمایید. انواع نایلون شیرینگ مناسب برای بسته بندی محصولات مختلف غذایی و غیر خوراکی در شرکت ناب پلاستیک با نازلترین قیمت ها بفروش میرسد.

 

از موارد استفاده نایلون شیرینگ برای دو منظور زیر می توان نام برد

 

میتوان از این نایلون ها در صنایع غذایی مختلف برای جلوگیری از ورود آلودگی استفاده نمود. 

از این نایلون ها میتوان به منظور محافظت از کالا ها در برابر ضربه و جابه جایی استفاده کرد.

 

نحوه  نگهداری رول نایلون شیرینگ

 

از بارگذاری طولانی مدت جهت جلوگیری از تغییر شکل بوبین اجتناب شود.

رول ها جهت جلوگیری از تغییر شکل دوکی به صورت افقی قرار گیرند.

در صورت امکان حتما باید داخل انبار مسقف که نور خورشید به آنها نتابد جهت جلوگیری از تخریب نوری نگهداری شود.

برای جلوگیری از تخریب بوبینهای مقوایی میتوان آنها را داخل رولها،و  در محل خشک که دور از رطوبت قرار گیرد استفاده نمود.

جهت جلوگیری از اشتعال: نباید از شعله مستقیم که سبب ذوب شدن فیلمهای پلی اتیلن و سوختن بوبینهایی مقوایی میگردد استفاده کرد.