سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیش بند آسان مصرف رولی اقتصادی

 

پیش بند آسان مصرف رولی اقتصادی

 

 

اولین در ایران و خاورمیانه

 

قابل استفاده در مصارف:

 

– پزشکی و بهداشتی

– سالن های زیبایی

– کلینیک های دندانپزشکی

– کلینیک های پوست و مو

– مهد کودک

– سالمندان

– بیماران

 

 

اندازه یک بسته صاف پیش بند چقدر است؟

طول تمام پیش بندهای ما 42 اینچ (107 سانتی متر) و ضخامت 13-15 میکرون تولید شده است. پیشبندهای رنگی ما به صورت رول 200 بسته تخت در حجم 100 عدد عرضه می شوند. این رول ها برای ترکیب آسان با پخش کننده رول پیش بند نصب شده روی دیوار ایده آل هستند.

 

اندازه پیش بندهای Cleanroom Supplies چقدر است؟

لوازم تمیز کردن اتاق خواب طیف گسترده ای از پیش بندهای متوسط ??را ارائه می دهد که در طیف وسیعی از رنگ های مختلف مانند قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی ، سفید و صورتی به صورت رول و آبی و سفید در بسته های تخت موجود است. طول تمام پیش بندهای ما 42 اینچ (107 سانتی متر) و ضخامت 13-15 میکرون تولید شده است.

 

با پیش بند پلاستیکی چه کاری می توانید انجام دهید؟

در اینجا در Cleanroom Supplies ، پیش بندهای پلاستیکی یکبار مصرف ارائه می دهیم که برای بسیاری از کاربردها مفید است. این لباس برای محافظت از شما در برابر ریزش و پاشش ساخته شده است. پیش بندهای پلاستیکی معمولاً در پرستاری ، مراقبت های بهداشتی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

رول پیش بند یکبار مصرف

 

ما تعدادی رول پیش بند یکبار مصرف داریم که به عنوان یک گزینه محافظ کم هزینه برای مراقبت در خانه و استفاده پزشکی ایده آل هستند. پیش بندهای یکبار مصرف ما از شما و لباس های شما در برابر مایعات و باکتری محافظت می کند و می تواند برای انجام وظایف مختلف در صنایع مراقبت ، دارو و پذیرایی با رعایت استانداردهای بهداشتی بالا ، یا در هر مکانی که حفاظت از آن استفاده می شود ، استفاده شود. ضروری.

 

ما همچنین لباسهای محافظ یکبار مصرف اضافی برای ستایش پیش بندهای یکبار مصرف خود به صورت رول ذخیره می کنیم. اینها شامل ماسک ریش ، روکش سر ، دوشی ، آستین بالا ، کلاه های یکبار مصرف ، محافظ لباس ، عینک و دستکش لاستیکی و موارد دیگر است. طیف گسترده ای از محصولات پوشاک محافظ ما را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام مواد مصرفی پزشکی مورد نیاز تأسیسات خود را ، در هر صنعتی که باشید ، به طور کامل ذخیره کرده اید.

 

پیش بندهای پلاستیکی ما بر روی رول در رنگهای متنوعی عرضه می شوند و علی رغم قیمت پایین از بالاترین کیفیت برخوردارند و بدون شک بهترین گزینه برای محیط هایی است که نیاز به پیش بندهای پلاستیکی زیادی دارند. برای تقدیر از رول های پیش بند یکبار مصرف خود ، ما همچنین دستگاه پخش رول پیش بند خود را پیشنهاد می کنیم- یک محصول فوق العاده راحت که هم زمان و هم فضای زیادی را ذخیره می کند

 

منبع:

https://danaplastiranian.com/product/%d9%be%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b1%d9%88%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%82%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%af%db%8c/